پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118632
پيام سردار نقدي به نتانياهو:
تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو خواهند رسيد/ زير پاهايت را نگاه کن
تاریخ انتشار : 1393/06/04
نمایش : 1846
رييس بسيج مستضعفين گفت: «به نتانياهو مي‌گويم که کرانه باختري مسلح خواهد شد و تضمين مي‌کنم که تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو هم خواهند رسيد، زير پاهايت را نگاه کن.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي، رييس بسيج مستضعفين که در کنگره 10 هزار شهيد اصناف با اشاره به پيام رئيس جمهور آمريکا به نتانياهو مبني بر کشتار کودکان و مردم بي‌گناه يادآور شد: نتانياهوي ملعون وقتي پيام‌هاي رئيس جمهور آمريکا را در اين‌باره شنيد گفت شما چه تضميني مي‌دهيد که پس از پايان دادن به اين کشتارها کرانه باختري مسلح نشود و کانال‌هاي مقاومت به اين کرانه نرسد. من به نتانياهو مي‌گويم آمريکا که 35 سال است از رئيس جمهورش تضمين مي‌گيرد در اين 35 سال سرشکسته‌ترين کشور است. من تضمين مي‌کنم که کرانه باختري مسلح خواهد شد و تونل‌هاي مقاومت به تل‌آويو هم خواهند رسيد. بنابراين زير پاهايت را نگاه کن. علاوه‌بر اين،من تضمين مي‌دهم که روزي تلويزيون‌ها خبر خواهند داد که قايق‌هاي صهيونيست‌ها در حال فرار به جزيره قبرس و جزاير مجاور غرق شده‌اند.

 

وي خاطرنشان کرد: آمريکا خودش هم براي بقايش تضمين ندارد و اکنون رسواترين کشور دنياست، اگرچه شعار ليبرال دموکراسي مي‌دهد اما اوضاع بدي دارد.

 

رييس سازمان بسيج مستضعفين همچنين تأکيد کرد:منتظريم که رئيس‌جمهور در اجلاس آينده سازمان ملل چنان سيلي‌اي به گوش آمريکا بنوازد که همه دنيا آن را بشنوند.نظام اسلامي هميشه از مظلوم دفاع مي‌کند و با ظالم در حال جنگ خواهد بود.

 

سردار نقدي در بخش ديگري سخنان خود افزود: شهدا همواره از ما مي‌خواهند که بايستيم و مقاومت کنيم. اکنون نيز مهمترين رسالت بازاريان و اصناف جهاد فرهنگي و اقتصادي است.آن‌ها مي‌توانند در حوزه اقتصاد با تقويت توليد ملي و کمک به توليدکنندگان و همچنين تهيه نکردن کالاهاي اروپايي و آمريکايي و تحريم کالاهايي که کشورهاي حامي رژيم صهيونيستي آن را مي‌سازند،در اين حوزه فعاليت داشته باشند. امروز اقتصاد اين کشورها بسيار شکننده و ورشکسته است، بنابراين بايد همت کنيم تا به اين مهم برسيم.

او همچنين با اشاره به اينکه مکتب اسلام انسان‌ها را در هر قشر و کسوتي که باشند براي تعالي و کمال مي‌خواهد گفت: تعالي و اوج رسيدن تنها مخصوص علما و رزمندگان نيست، بلکه همه آن‌هايي که براي خدا و دين کار مي‌کنند نيز داراي اين جايگاه خواهند بود.

 

نقدي خاطرنشان کرد: هنگامي که انقلاب به پيروزي رسيد، آمريکا دست به ترور زد و در کنار همه شهداي بزرگ مانند شهيد مطهري بازاريان نيز از جمله نخستين افرادي بودند که ترور شدند و به شهادت رسيدند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بيان فرموده‌اند بازار لشکر مردمي اسلام در مقابل استکبار است.

 

سردار نقدي همچنين در بخش ديگري از سخنانش گفت: بازاريان و اصناف در بخش فرهنگي نيز مي‌توانند بسيار اثرگذار باشند به طوريکه آن‌ها حتي مي‌توانند مانند مدرسه نقش مهمي را در تربيت جامعه‌ داشته باشند. آن‌ها در بُعد حجاب، حرکت به سوي اعتنا به نماز و توليد لوازم‌التحرير‌هاي مناسب براي فرهنگ جامعه اسلامي ما نقش‌آفرين باشند. همه اهتمام شهداي ما در عرصه‌هاي اقتصادي اين است که در مقابل ظلم کوتاه نياييم و بايستيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html